22 nëntor 2007

Zemerthyeri

Zemerthyeri

U linda une mes eres
Ne rruge pa krye
Ne trup une ruaj zemren
Ate zemer qe dikur ma thyen

Kerkova per nje zjarr
Trokita ne dere
Po zjarri une vete isha
Dhe koha se ngroh ate diell

(refren)
Dhe tani jo nuk kerkoj
Ate yll qe une se shoh
Edhe qiejt po lotojne
Zemerthyer thone…
Ti do jesh pergjithmone

U linda une mes eres
Ne nate pa yje
Dhe enga iku larg
Atje ku shpirti u mbyll

Kerkova per nje vajze
Thirra pa emer
Se dija se si quhej
Ndoshta ajo ish ne zemer

(Refreni dy here)

1 Komente:

Anonim,  11 gusht, 2022  

Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
*Spell për të mbetur shtatzënë.
*Magji për t'u ribashkuar.
*Shëroni çdo sëmundje.
* magji për fat të mirë.
*Magji për pasuri.
Dhe të tjerët.
Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2349046229159

Posto një koment

  ©Designed by Dendi.