22 nëntor 2007

Lamtumire


Lamtumire

U ndamë ashtu ne rastësisht
U ndamë pa puthje, pa shikime
Vetëm në heshtje ne u ndamë

Por ne nuk dinim
vallë do ti qëndronim
kësaj ndarje krejt të papritur

U ndamë dhe as ti
as unë nuk e besonim
dhe besonim veç gjithcka
që ne jetonim

(refren)
Ti jo mos u ngrys, prej dëshpërimit
She nëse çasti, ty të gënjen
pra hesht ti nën dritën, e këtij mundimi
se nesër patjetër ty gazi të vjen
—————— (dy herë)(përsëritet nga fillimi)

1 Komente:

Anonim,  11 gusht, 2022  

Kam lexuar disa dëshmi për një magjistar dashurie të quajtur DR DAWN se si ai ka ndihmuar shumë njerëz për të rikthyer ish të dashuruarit e tyre brenda 48 orëve, Sinqerisht, thjesht po mendoja nëse kjo ishte e vërtetë dhe nëse ky njeri mund të ndihmonte vërtet të kthente të dashurin tim të cilin Unë dua shumë. Vendosa të kontaktoj sepse e dua shumë të dashurin tim dhe kemi nja dy muaj që jemi ndarë. Më ka marrë shumë malli për të, kam provuar të gjitha mënyrat e tjera për ta rikthyer, por nuk kam mundur. Unë kontaktova me DR DAWN dhe ai më tha se ish-i im do të kthehet tek unë në 48 orët e ardhshme.
Për habinë time, ish i dashuri im u kthye pikërisht pas 48 orësh, e gjitha kjo falë Dr DAWN,
Ai gjithashtu mund t'ju ndihmojë me
*Spell për të mbetur shtatzënë.
*Magji për t'u ribashkuar.
*Shëroni çdo sëmundje.
* magji për fat të mirë.
*Magji për pasuri.
Dhe të tjerët.
Kontaktoni me të përmes: dawnacuna314@gmail.com
Whatsapp: +2349046229159

Posto një koment

  ©Designed by Dendi.